10.10.09

stress

Började dagen med att vakna 08.52, skulle vara på sf 08.45 eftersom att vi skulle se I taket lyser stjärnorna som började kl 09.00. Kan säga er att på 8 min hann jag från att ha legat och sovit ta mig till sf.
Var inne i salongen prick kl 09.00, jag är snabb då jag vill.

Vi käkade i stan sen drog jag och Astridooo hem till mig, jag duschade och sen fick vi stressa tillbaka till biofilm nr2 som var Videocracy.
Det uttalas inte som man tror att det gör, men sånt är inte så noga.

Drog lite tidigare från den bion eftersom jag skulle till studio 88. Var där från 14.00-18-15 ungefär.
Klippning, blekning och färgning. Blev bra, fick inte den frisyr jag trodde men fick en mycket bättre.
Tro det eller ej men det var 4 hårmodeller och det var två som hette Anette, så de blandade ihop våra frisyrer men jag var ba nöjd.

Var med Towe då allt var klart, blev inget foto typ.. Bara en bild för det är ju så jävla mörkt ute.


Nu-Sova
Imorgon-Astrid

Inga kommentarer: