14.9.09

morgon

Var typ i tid imorse, vaknade 7 och var inte så död som jag brukar vara.
Lillasyster sov i mitt rum, på min soffa. Vet inte riktigt varför men eftersom jag anser mig själv vara världens bästa storasyster så fick hon såklart sova i mitt rum.

Körde moppe till skolan, och tacka gud för att den inte hade gått sönder i lördags. Det var bara tändstiftet som hade lossnat.
Körde över cykelbron ,eftersom att jag råkade missa svänga av i rondellen, men det gick lika bra.

Då jag körde förbi bubblan var det en jävel som vevade med armen mot mig och jag tänkte ba "vafan?" innan jag såg att den jäveln var ingen mindre än Supersaniiii och Bergh cyklade bakom.

Fett länge sen var det, eller det kändes som det iallafall. Det var kul, trots att jag verkar ha vaknat på ett skitdåligt humör

Inga kommentarer: