11.9.09

meku

Försöker fan göra läxan, försökte igår men det gick sämst.
Somnade kring 12-1 med datorn i sängen påslagen och allt, vaknade några minuter över 5 av att det var kallt som satan. Jag hade nämligen lämnat dörren öppen, då jag vaknade undrade jag vad fan datorn gjorde i sängen så la ned den på golvet och stängde inte av den. Tryckte bara ihop den typ.
Somnade om igen.

Idag hade vi lekdag med treorna och tvåorna, men treorna som höll i lekarna.

Först namnbingo, sen kurragömma i skogen där treorna och tvåorna gömde sig och ettorna fick poäng för varje elev man hittade.
Vi körde mp1a mot mp1b och vi vann med typ dubbelt så många poäng:D
Sen statylek där vi fick instruktioner av Niklas och sen skulle vi bygga en staty av de elva personer som fanns i gruppen.
Alla grupper fick alltså samma och sen åkte den fulaste statyn ut.
Typ: Jesus går på vattnet, Dalahäst, Eiffeltornet, Pariserhjul, Frihetsgudinnan blir kidnappad och i finalen Simba på lejonklippan.

Jag kan glatt säga att mitt lag var bäst i alla olika statyer och vann hela leken! Fett najs:D
Sen fick vi skriva en låt där vissa ord var tvungna att vara med och vi var astöntiga rappare men hoodies, vi kom tydligen till final där också helt otippat och i finalen blev det battle med din mamma-skämt. Det var riktigt jävla segt, ingen kom på några skämt typ.
Men vi hade två grymt bra och ja, ni kan ju gissa... VI VANN:D
Chrilles bild på mig när vi gangstrade oss, det roligaste är att jag ser in i kameran men minns inte att han tog bilden och räcker dessutom fuckyou med papperet i handen. Fan vad awsome jag är!
Antog att jag fick ta bilden eftersom att jag är på den.

1 kommentar:

adam sa...

cool vild bild