21.9.09

hej

Annalottas ägde i söndags, jag gjorde inte så mycket men som Adam sa så tar det ett tag innan man lär sig att se var man kan träna då man är på klippor och i berg.
Adam säger mycket vettigt, men man måste sluta lita så blint på Adam och resten av tränarna... Haha;)

Och juste det blev jätteunderligt då jag skulle försöka förklara för Adam att i en uppgift vi gjorde skrev jag honom som min förebild.
Det är nog för att jag inte går runt hela dagarna och funderar på vilka förebilder jag har, och jag har ingen jag försöker vara som heller.
Men Adam S är en bra förebild, inget snack om saken. Han är grymt duktig på det han gör, han är väldigt bra på pk, han är bra på att lära ut, ge tips och stöd.

Men nu ska jag sluta prata om Adam innan det här börjar låta som en religös som är galen i sin gud.

Hur som helst så hade vi fotolektion i nästan tre timmar igår eftersom att det inte blev foto+lunc+rörlig bild, det blev istället foto sen fick vi dra ut och göra vad vi ville så länge vi var tillbaka kring klockan 2.

Jag, Peter, Sanna och Astrid drog till stan och ba chillade och fotade lite.
Harmonisk bild med Peter

Inga kommentarer: