29.6.09

sightseeing i the Röbäck

Var med saga idag då jag kommit hem från stugan.
Vi cyklade runt i Röbäck lite och var på sighetseeing, stannade vid elofssonhallen där p93 Röbäck spelade(vilka annars?).
Satt med Marklund och Marcus, Marcus spelade inte eftersom han sträckt sig i låret.

Matchen slutade 1-1 och jag och Saga cyklade vidare in till stan och käkade en submacka var nere på bryggan.

Cyklade till Röbäck och drog några fina kommentarer gällande omgivningen, ett fint exempel är "Det enda som hörs är suset från fiskmåsens vingar och skramlandet från cyklarna som rular fram på en grusväg". Kändes väldigt poetiskt.

Men nu ska jag sova för jag ska måla imorgon igen.... mer linnebränna, jippie!
(Det kan hända att jag skriver om stugan och lägger upp bilder på det sen, får se om jag är lat eller inte)

Inga kommentarer: