25.5.09

teg c

Skola idag. Kom lite sent till spanskan, men det brukar jag alltid göra hehehehe. Får skärpa mig asså.
Fick iaf reda på att jag har stabilt vg och antar att det blir mitt slutbetyg.

På matten hade vi lite att göra, så supersaniiii lekte frisör.


Efter skolan blev det att åka till en riktig frisör för att klippa lite och färga slingor. Blev typ bra, och nu vet jag dessutom hur jag ska ha håret på balen.
Fett snyggt var det, men jag kommer typ bli två meter lång med det håret, aja.

Åkte och solade, somnade typ i solariet. Det är så skönt asså!

Innan jag solade köpte jag detta för en billig slant, tänkte att jag kanske ska ha det i håret på balen.
Får se.
Dagens ord är förövrigt blodlimpa!

i'm just flesh. blood. weakness.

1 kommentar:

sanna sa...

anette det är inte ok att jag bara är en "låsas" frisör! först var du hos en riktig frisör och sen åkte du till en som lekte frisör ;)