14.5.09

prom

Min balklänning och skrona jag inhandlade senast idag för 399:-
Passa er för att köra på likadant nudå... Nä skämta
Om man råkar ha samma klänning eller skor(eller armband för sen delen, som enligt en viss kusin till mig är jätteviktigt att vara unik med) så är inte det hela världen tycker jag.
Bara man inte har både samma klänning, skor, hår och allt annat som en annan.
Om någon random har samma skor till en helt annan klänning blir det ju helt olika.
Iallafall så är jag sjukt nöjd över klänningen, skorna och armbanden.
Solade för första gången idag också, och ska sola imorgon med bästa Sofia Marklund:):)
Ska sola flera gången så man inte är så kritvit som på bilden, skulle vara snyggt med riktigt bruna ben asså.
Om sola inte funkar får man väl ta en spraytan så man inte är så vit.
Sen taggar vi bara epilator.. Jippie
Jag har stil, jag har klass och jag har allt som du vill ha
Så låt oss dansa

1 kommentar:

jessica sa...

som enligt en viss kusin till mig är jätteviktigt att vara unik med

jag hoppas att den piken inte var till mig utan till vickan?