27.5.09

gone 'nd away

Känns som att jag alltid är borta från skolan nu. Jag missar allt hela tiden, fyfan vad less jag är på allt just nu.
Jag kan ju inte klaga på att jag inte har ngt att göra iallafall.

Behandlingar, möten, träningar, ridning, Snärtis, us-ug möten, sola, fixa inför balen 09. Uuuuh, liiiite less. Men fett taggadbalen:D

Jag är iaf brun nu, och det blir sol i helgen sägs det. Då blire steeeeka i solen!
Emil Edberg frågade idag "har du vart utomlands eller ngt?" då är man ju officiellt brun. Yeah

Hm, kvar i skolan att göra är
  • No:arbete om valfritt ämne
  • No:rapport om tvprogram
  • So:redovisning
  • Sp:dikter

Och säkert mer, minns bara inte just nu.
Lite fullt i skallen, har inte ens bestämt vad jag ska skriva om i mitt no:arbete än... och det ska in nästa fredag.
Peace

Don't act like a snobby model, you just hit the lotto.
Uh-oh uh-oh

Inga kommentarer: