26.3.09

100/0

Såg nu att jag har haft sammanlagt 1000 besökare och det här är dessutom inlägg nr 100.
Typ sammanträffande asså.

En sak jag har reflekterat över är hur farlig jag är i trafiken ibland, inte lika farlig som Sanna.. Men ändå.
Jag brukar cykla till träningen/stan/någon annan stans med musik i båda öronen och då stänga ute allt annat ljud.
Altså bilar som kommer bakom höga snövallar då man ska över ett övergångställe eller liknande.
Jag håller på att bli överkörd typ varje gång.
Inte såhär jättesmart ändå

En till sak jag funderat på, detta är också orsaken till att jag inte har bloggat på typ en vecka, är att det är otroligt många som bloggar och alla bloggar är i princip likadana.
Därför funderade jag på att ändra om bloggen och ha något slags tema på den.. Och med tema menar jag typ mode, videoblogg, fotografi, hästar, hundar, skola, kristendom eller jag vet inte vad.

Inte för att jag någonsin skulle blogga om mode, jag är inte så modeaktig.
Videoblogga skulle bara vara pinsamt.
Jag hade kunnat blogga om fotografi och lägga upp bilder jag fotat men det känns inte så taggat.
Hästar är tråkigt.
Hundar vet jag inget om.
Skolan är till och med tråkigare än hästar, nej där ljög jag. Jag och Marklund och resten av folket har alltid mycket roliga saker på gång.
Kristendom? Kristendom?! Jag är inte ens troende trots att jag både är konfirmerad och går ledarskolan.

Så jag vet inte, får fundera lite till på det där.

4 kommentarer:

Anonym sa...

BLOGGA OM LEDARSKOLAN OCH TT!!!! :D :D

Anonym sa...

"Jag och Marklund och resten av folket har alltid mycket roliga saker på gång."

inte dåligt alls, vi har alltid saker på gång bruden! ;)

Anette Edlund sa...

Men vi har ju ledarskolan så sällan...

Anette Edlund sa...

Hahah vi hittar alltid på massa kul på dagarna;)