27.2.09

Stilbytardag

Anette Mimmi Sofia
Sophia Palmebjörk-Lind
Filip Halvarsson Lundström
Edvin Holm
Linnéa Rådahl
My, Emil Edberg och en bild på mina lösögonfransar.
Det var idag stilbytardag på skolan och jag, Marklund och Mims stekte som pink ladies, Linnéa var hippie, My hade en snygg sminkning, Emil Edberg hade mintblåa träningskläder, Holm hade string och cityshorts, Filip hade tagit Olofs punkarprylar och det var många andra galet sköna som jag tyvärr inte har bild på.
Fredrik Stenman vann 9ornas, han var tjej.
Henrik Brandt vann 8ornas men honom hann jag aldrig se.
Nån liten indiantjej i sjuan vann där.
Men ja, det var en kul dag. Trots att jag hade tre prov, prov varannan lektion. KUL
Satte fan matteprovet, tror det gick fettmedbra. Och både so och sp känns riktigt bra det också.
Jag var med Maria och Mettestan efter skolan ett tag och lagade sedan middag till lillasyster och mig. Jag skulle egentligen vara med Pekka ikväll efter hennes ridning som slutade kring sex men hon har inte ringt än, och efter två timmar känns det ganska meningslöst att vänta längre.
Kan inte beskriva hur besviken jag blir varje gång detta händer.

1 kommentar:

Anonym sa...

Shit ofta Henrik vann? Haha eller pkej, som andra sög säkert, och han var ju jättefin i sitt nätlinne ^^
Jag måste bara fråga var har du införskaffat fransarna? Dom var så snygga, du var rå snygg. Fan vad snyggt. HÅLL KVAR STILEN SNÄLLA, ägde ju. Berg var också snigg ;)
Denhär kommentaren tar aldrig slut, för det var as snyggt.
Juste, på måndagen nu när skolan börjar, då ska du vara med mig efter skolan, inga men så är det bara. Du har inget att säga till om.
Och igen, SJUKT SNYGGT. AAAAAAAH jag dör.

Btw, jag föll direkt för killen med string ;)