20.12.08

jullov kallas det

Idag (tekniskt sett igår) var det avslutning klockan 10.45 för oss och efter avslutningen i kryrkan så gick Marklund, Sanna, Adam, Jesper, Jocke och jag ner på stan och käkade på great eastern. Nere på stan mötte Tobias Berglund oss och åt med oss!
Marklund lyckades nästan äta en hel tallrik med mat.

När vi gick därifrån ville jesper vara längst så det blev lite slagsmål

Inne på lekbiten hittade Marklund en mycket fin polishjälm och Sanna en vikingahjälm och det var ju tvunget att lägga in bild på det.

Tobias som blond... Dom där perukerna var galet roliga!
HAHAHAHHAHAHHAHAAAHAHHA jag tror jag dör
Marklund ser ut som en fransk hora. annars äre kung! :D
Efter vi hade lekt på lekbiten gick vi på stan och försökte hitta diverse julklappar. Adam drog direkt efter att vi ätit lunch eftersom han skulle hem och packa till Timrå.
Jesper drog nån timme efter det och en stund senare mötte vi Anton och Karl.
Vi gick runt i flera timmar men trots det så hittade Marklund aldrig något till Mimmi... jobbigt asså. Hon bestämde sig typ kl 4 eller ngt, sen drog jag efter det.
Det var sjukt många man kände på stan. Träffade typ My, Josefine, Mathilda, Affe, Mimmi, Maloue, Kasper, Pekka och väldigt väldigt många fler.
Det enda jag köpte var en julklapp till Mathilda och sen drev jag bara runt med Sanna, Marklund och Jocke för att Marklund skulle ha grejer.
Kvällen blev det Maria, först inne i stan med typ Mette och massa. Två galet sköna killar som kom och pratade med oss då vi käkade på subway. En tyckte mitt namn var svårt men fint, haha alltid kul. ;D Sen hem till Maria och vi gick bara runt hela Umedalen och snackade om allt och inget.
Det var inget speciellt men ändå hur skönt som helst att bara gå och skratta.

2 kommentarer:

Anonym sa...

sv: Det handlar om spö i tävlingssammanhang! Så till vida är det ju enkelt att efterfölja. Kommer någon in med spö = diskas. Det har varit uppe till diskussion tidigare om du ser i mina tidigare blogginlägg, jag tar inte upp det helt apprå på. Har du själv sett det användas på fler bra sätt än dåliga? Inte jag.

Anonym sa...

Du stalkade oss. Helt seriöst "jag ser er" lolwtf? ^^



//pirgens